Christmas sana-sini

Perayaan Natal 2008, banyak memberi kenangan yang cukup enjoy terutama kepada kanak-kanak..kerana masa itulah mereka akan mendapat banyak hadiah dari orang yang sentiasa mengingati mereka....

Memang ini sudah menjadi lumrah adat, setibanya musim natal pasti ada antara kita yang teringatkan hadiah...adat resam bertukar hadiah juga sudah menjadi kemestian kepada mereka yang suka mengadakan permainan ini..

Sebagai contohnya di tempat saya bekerja sendiri..iyalah asal masuk saja bulan Disember, pasti ada signal....faham-faham saja....Iya..baru-baru ini saya menerima dua hadiah (baju dan tuala) cukup hebat sebab kedua-dua keperluan itupun memang saya mahu tukar..he..he..he

Ala...tiada pulak gambar yang boleh membuktikan saya menerima hadiahs...sorry next yearlah saya kasi rakam...itupun kalau masih ada yea....

Bah ini sajalah menu untuk penghabisan tahun....jumpa di lembaran Januari 2009, pastikan ada berita terkini sentiasa.....chow

No comments: